Sabtu, 26 Mac 2011

BIJI TERATAI

sape penah mkn biji teratai???
saye... pernah..
1st time adelah ketika gambar ini diambil..
sape org ipoh/batu gajah..
tau la area tue bnyk lombong..
so, oleh kerana sy bini, n bini en.lee adelah jakun..
dia pun turun lombong amik sekuntun biji teratai..
;p

saya ingat sgt sedap..
coz hubby canang2kn kt saya bgtai rasa dia mcm kacang..
so... saya pun pujuk la suh amik satu nk try..
tp.. pd saya..
biasa jerk.. ;D

zafran pon rasa gak biji teratai..
tapi lepas 1 biji, dia mintak lagik??
apekah sgt sedap???
huhuu....
thank abang coz turun lombong amik biji teratai utk saya..
(padahal kaki x cecah pun ayor)
sekian.......

1 ulasan:

  1. macam menarik lak biji teratai ni.. hehe drop by to say hai.. follow u.. hope can be friends :) do follow me too ye..

    BalasPadam

sila la komen..