Rabu, 19 Ogos 2009

ramadhan :))

Selamat berpuasa..
yang akan tiba tidak lama lagi..
bestnyer...
bulan yang paling best+rileks...
ari2 pg bazar ramadhan.. :P
dan yang pastinyer..
bulan utk membuat persiapan utk ke bulan yang lagi best..
iaitu...
bulan syawal.. :))
macam2 bermain2 di fikiran..
baju raya,kasut raya,kuih raya,duit raya,dan......
semua yg ada kaitan ngan..raya
baju raya tuan umah sudah tempah...
ala kadar sahaja...
adalah beberapa pasang... :))
baju untuk anak bujang sy pun dah ada..(beli masa JJcard day kat JJ wangsa maju)
beberapa pasang jugerk..
mcm2 kaler...
belang2,kotak2,plain,jeans,slack,t-shirt,kemeja,baju melayu..
maklumlah..dh beso,dh leh jln2... :P
tp...
utk babah blom ade lagi..
xpe lah,babah punyer last minit leh beli..
lalalalla....
yang menjadi persoalannyer..
warna ape nak di jadikan warna tema???
sebab..semua baju yang saya tempah bermcm2 warne..
dan semua sedondon jerk ngan zafran punyer baju..
tengah fikir2..
hijau?dah pakai first raya as husband+wife..
purple??pun dh second raya..
oren??dah jugerk..
biru??taun lepas..
so????
kunin kot thn ni..
mcm masyuk jerk kunin ngan wajah zafran.. eheheh,
kebetulan baju sy yg br tempah pun ada warna kunin sepasang..
tapi..kalo merah pun cun kan??
huhu...xperk..raya lambat lagik :P (keputusan leh berubah2 ikut peredaran masa huhu)
ape2 pun..
banyakkan lah amalan di bulan puasa ini..
walau seghairah mana pun kita :P
(pesanan khas utk diri sendirik..)
~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~
p/s: mesti best bgn sahur,pastu terus on9 sampai siang..hikhik terujanyerk...

2 ulasan:

  1. shida..
    thanks selamat berpuasa juger..
    :)) dan salam kenal :))

    BalasPadam

sila la komen..