Jumaat, 19 Jun 2009

TAG Khaty

1. Bekas kekasih saya adalah..
ialah lelaki yang x sesuai menjadi suami iesma..ngeh3x
2. Saya sedang mendengar...
lagu Dan sebenar by yuna seksi ar suara dia,layanzz gak lagu nih..
3. Mungkin saya patut..
pikir nk makan ape masa sarapan jap lagik..??eheheh...now @ 7 pm
4. Saya suka...
ber'shopping....eheh,kalo time lebat mmg x hengat dunia,tp kalo time2 kureng tuh..mangsanya tentulah my hubby,xdpt beli bnyk skit+murah2 pun ok??janji ada benda yang dpt shoping.. :))
merendek (mkn angin)...huhu,kalo xdpt jln2 seminggu berturut2 rasa mcm org giler jerk,sbb tu lah selang sehari mesti nk kene kuar jln/mkn x kisah la ke mana pun janji bukan kt umah..
update n3...eheh,i sgt free ok??so mmg wajib update n3..x kisah la citer haper pun janji update..
kejar zafran..sebab zafran akan terkekeh2 ketawa tgk ibu nyer berlari kejor dia..hukhuk,mesti hati kecil zafran berkata..ibu mcm giant lor..
5. Sahabat-sahabat saya...
kalo sahabat..tentulah hubby ku sahabat terbaik,apa2 hal semua citer kat dia ar,pastu my friend masa study dulu..fyda duduk kt klang,dan yg terbaru sahabat on9 ku..yanie,sembang x hengat ngan minah nih,tp uat masa nih kene sms ar,modem yanie rosak..ngeh3x
6. Saya tak paham...
apabila jiran keling ku membuang sampah di dalam pagar umah kitorg time kitorg xde di rumah,asal balik jerk ada la sampah dlm pagar umah kami..bebaru nih beberapa lai plastik..knp ek?xde tong sampah ke haperk??budusss...
7. Saya kehilangan..
body ku yang seksi..sebab sekarang iesma dah gemuk x hengat,nak kurus..nak kurus..!!!huhu..
8. Ramai yang berkata..
iesma makin chubby,memang pun makin chubby,xperk2..dlm misi nk kurus nih..mmg xbesh kalo gemuk mcm nih,penat...
9. Cinta itu adalah...
sgt besh..lagi2 kita bercinta ngan org yang kita sayang..i love u sayang..muah!!
10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
memikirkan xtvt untuk weekend ni..ye lah,nk pegi jln mana?mkn aper?shoping aperk?dan org tersebut adalah...iesma leork..ehehh,:)) tgh ligat berfikir2 nih..janji dpt jenjln i x kisah mana pun hokey??
12. Saya akan cuba...
cari kerja.. sebab iesma dah lama sanagt menanam anggur aka menjadi penganggur bergaji..ekekek,ekceli iesma nak sgt kerja la,nak merasa..x pernah kerja lepas abis study 2 thn yg lepas?apa kess???
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
forever? sampai bile2..apa kes???
14. Telefon bimbit saya..
NOKIA n70 dan nokia daun 6670...
15. Bile saya terjaga...
tgk keliling..pastu tgk zafran dan cium+peluk zafran..(hubby skalik ar..ekekk!!!)
16. Saya paling meluat...
depan kita nampak baik,belakang jerk siap kutuk2..huhu,citer yang bukan2..pastu org yang berlagak x hengat punyer..padahal hampess and..penipu,i tertipu ok??
17. Pesta/parti adalah
ok la kalo yg simple2 sahaja..layanzzz...
18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
tak brape suke la ngan haiwan...so..x tau ar,tp patung katak hijau sgt comel tau???
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
remaja...zaman yg besh..bercinta,berdating??kawan2..study..xpayah pikir pasal masalah ape2..huhu :))
20. Hari ini..
mendung ar,nak ujan..baru lepas tutup tinggkap atas,hubby pg koje..zafran tido..buke pintu luas2..angin masuk..nyamannyerk..sambil layan TAG,huhu..besh..
21. Malam ini saya akan..
kuar shopping+mkn yong tau foo..ingat nak cari dvd poco-poco,pastu beberapa barang lain..eheheh :))
22. Esok pula saya akan..
mungkin nk pegi alamanda putrajaya kot??? sesaje nak berjalan cari pasal..kalo xpun ioi mall..
23. Saya betul2 inginkan..
Money..RM..RM!!!macam2 nk uat kalo ada manyak duit,beli itu,beli ini..eheheh,impian kan???
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
huhu..tembam x hengat pipi,dagu berlapis..hoh..x cun ar..nk dagu runcing mcm dolu2..hukhuk.. :((
25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
dah tentu2 la pusat mebeli dan blah..memang layanzzz..bestnyerk..dpt cuci2 mata+berangan dulu pun xperk..asalkan dpt tgk baju2,beg2,kasut2..yang cun2 pastu target nak belik..
26. Makanan barat atau jepun..
barat la..makanan jepun x sukerk,ari tu dpt boucher sushi king,bagi member2 jerk,kitorg berdu idak sukerk..
27. Bilik yang terang atau gelap..
Gelap..zafran kalo ada cahaya walaupun celah pintu dia x mau tido lo..dia akan main panjat sana,panjat sini..x terlayan den,pastu memang lena ar tido kalo gelap gulita..
28. Makanan segera adalah...
alternatif kalo malas msk..huhu,so layan makanan segera ar,pizza,mcD,KFC,meggi cup..layanzzz..sape suruh mls mask???
29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
zafran anak ibu cerdik,bijak,pandai,comel,ensom,baik,soleh,cergas,sihat,aktif kan???..cakap kt zafran masa dia tgh lalok nak tido tadik..bagus utk anak2 :))
30. Siapa yang anda ingin tag..
yanie,husna,fyza,k.ninie,..heheh..sesiapa yang namanyer terenterframe kt sini sila uat ok???kalo free la,kalo bz..tunggu free baru uat..heheh :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila la komen..