Khamis, 11 Jun 2009

huh..lama betul rasanya x update n3,bukan ape..line internet agak kureng ar..tu yg boring tuh,pastu penat nk kemas semula baju2 dlm beg AF,ngan basuh baju-baju yg pakai kt kelantan je sampai 6 round mesin semalam,pastu lipat lagi..arini baru free,koje semua udah siap..eheh,
so..gambao kat atas adalah masa OTW pei kelantan,ni masa kat bukit 7,yg sesape pernah lalu kt jln merapoh-gua musang ini lah dia,jln paling bahaya..jem tu,3 jam..naik kembang montot haku,kat sini je ada brape eksiden,bas terbabas ngan lori balak terbalik..huhu,ngeri aku..
kitorg sampai kelantan kol 7.15am keesokkan arinyer..apa taknye..driver2 dh nagntuk sesgt,so tido kat R&R Gua Musang..layanzzz...aku pun tido ngan nyenyak,dan alhamdulillah..zafran sepanjang perjalanan x meragam dan just..tido..zZZZzzz..sampai lah ke kelantan..best ar anak ibu,:))

ini adalah saya,masa nk pegi hantar pengantin lelaki ke umah pengantin pompuan,ekceli..sepaupu lelaki aku kawen..ngan org Tok Bali,kelantan juge..gambo2 pengantin mmg xde aku amik,len kali la aku enterfreme..semua kt adik akunyer digicam.. :))
My kak teh and me..kt tepi pantai,ntah lupa dh namanyer..
singgah jap lepak2 lkepas blk dr kenduri..
ehehh...enterfreme lg?ini adalah ibu zafran,pakai purple oke..
mmg x banyak aku amik gambo,malas ar..sbb tgh happy nyembang ngan adik beradik aku,
xde apa sgt pun shoping kt kelantan,mcm biasa la..tudung,keropok2,ikan kering,budu (mintak sebotol kt mama) baju2,seluar2,baju zafran,sandle,baju tido zafran..
tu je,gambo xde amik pun,
sgt happy...
jumpa sedara-mara..nenek,sepupu2..
:))
sekian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila la komen..