Sabtu, 13 Jun 2009

Giant warehouse sale.. :))

Petang semalam kuar sekejap pegi Giant bandar puteri,puchong..
kan ke ada warehouse..aku sekarang sgt suka ar warehouse sale..ngeh3x..
so..ini lah suasana kat sana..
kawasan jualan sgt sempit..org ramai..
barang2 banyak..ada cadar,baju,kasut,toto..
cawan2,gelas2,mangkuk2..
barang2 elektrik pun murah2..
tetapi brand yg agak kureng la..
akak yag pakai tudung itam/putih tu punyer la bersungguh2 cari cawan+gelas..
sampai pecah2..eheheh..
murah kn?
akak ni beli manyak tau..
:))
dan hasil rembatan aku ialah...
sling beg 1 RM5 nk bagi kat adik bongsu aku..
ngan writing pad..tebal ooo..
3 kali writing pad biasa..
cuma RM3 je satu.kalo harga jual nih mau belas2 kot??
so aku amik 2 ar..
motip??ntah..nk uat catat2 apa2 yg patut la..
:))
mcm biasa ar,enterframe kejap..
:))
p/s: khemah camping baru RM20,aku mcm nk beli..tp nkpakai bila masa lak ek??huhu...

3 ulasan:

sila la komen..