Khamis, 7 Mei 2009

SwEeT MeMoRy

Ini ada lah gambar aku+suami tercinta selepas beberapa minit dinikahkan..heheh,kalakar la plak rasanya bila tgk2 semula gambar ini..kami nikah pada 3/6/2005..bersamaan hari Jumaat,selepas solat isya'.di masjid felda Mempaga 2..dinikahkan sendiri oleh bapa pengantin perempuan..Pak Cik Sukeri..
Gambar di atas adalah tetamu istimewa majlis pernikahan kami iaitu..."KajoL"..eheheh..amacam ada gaya pelakon industan tak?udah mcm "KoJoL" jerk kn??sgt over ok pic di atas..siap kuak lintang lagi..eheheh, gambo sanding len kali la aku enterframe..semua dlm cd,

Majlis perkawinan aku ni sgt bersejarah tau dlm famili aku,ape xnyer..udah la kawin masa study,masa cuti semester sem dua la kenduri kawin aku,maka semua persiapan perkahwinan aku adalah di sponsor oleh kakak2 aku..nasib baik la dorg semua dh keje kn?cuma aku kuar duit beli set katil shj..katil tu pun aku mmg tinggal je kt umah mak aku,bg mak aku jerk..sgt bertuah kn?kuar RM1000++ je utk kenduri..hehh,

Yang aku ingat..sebelum blk kg untuk berkahwin,aku ada peper math..,lepas je jwb peper berdesup aku blk kg,aku sampai umah mlm tu,pelamin anganku dh siap..pakcik2+makcik+sepupu aku pun udah sampai..(tetamu sampai dulu dr pengantin)..apalg esk nyerk kelam-kabut aku settlekn pape yg patut ar..

sekian terima kasih..len kali sambg k??mesti korg boring baca n3 aku yg ni kn??.


Ni gambo ukuran pasport utk letak kad kawin kitorang..ni beberapa hari selepas kawin la..lupa dh tarikhnyer..

Senyum kambing jerk hubby aku nih..,ni atas feri masa nk pegi honeymoon ke Langkawi..ekekk,satu ni je gmbo sesat ada dlm lappy haku,gambo kt langkawi yg lain aku dh burn dlm CD,





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila la komen..