Sabtu, 23 Mei 2009

pengakuan isteri ustaz akil hayy :((

Sesapa yang ada tengok nasi lemak kapi 0 pagi tadi mesti tersentuh mendengar pengakuan isteri Ustaz Akil Hayy,sedih sgt..aku pun menagis,

Puan Mazidatul (isteri ustaz) menurut katanya,bukan sengaja nak malukan ustaz untuk interframe dalam tv,tetapi perasaan yang kecewa dengan tindakan ustaz yg meninggal kan keluarga,tanpa sebarang kata putus membuatkan beliau berani tampil dan beliau juga telah membuat tuntutan cerai di mahkamah syariah.

Beliau memberitahu,ustaz dh tak balik umah 3 bulan,dan ustaz akil hayy berubah sejak tahun 2007 setelah berkawan dgn waheeda,sebelum ni kalo ada apa2 kerja mesti bg tau isteri tp sejak tu dh xde,dan perubahan tu dari hari ke hari semakin ketara.

Sampaiakn beliau pernah berbincang dgn ustaz tentang masalah rumahtangga mereka dan belian telah memberi keizinan untuk berpoligami dan beliau sanggup bermadu dgn Waheeda tapi sampai sekarang ustaz x bg sebarang jawapan..(memang b**ga*g)!!

Dan apabila di tanya apa yang paling sedih sekali,Pn.Mazidatul berkata apabila beliau dan anak2 hanya boleh melihat Ustaz Akil HAyy dari jauh je semasa ustaz shooting dan apabila mengatahui tiap2 malam ustaz dan waheeda menghabiskan masa bersama (x pasti lak kt ner) dan bersuka ria di PD (macam S*t*n ustaz ni!!)

Dan kesan daripada ini,anak2 mereka telah di tukarkan sekolah coz dah x tahan dengan sindiran guru2 dan rakan2 tentang bapa mereka..(k*r*ng aj*r punya cikgu2+rakan2 yg terlibat..)

Sesungguhnya aku sangat percaya segala kata2 Pn.Maizatul,dan sebarang penafian dari Ustaz Akil HAyy selepas ini,mmg aku tolak bulat2..

sekian,terima kasih!!

P/S: semoga Pn.Maizatul tabah menghadapi dugaan.. :))

Amboi mesra nampak,anak bini kt umah tinggal2 je tanpa khabar berita

Start ari ni aku mcm menyampah je tgk dorg berdua ni..hampehh jerk..

5 ulasan:

  1. astagfirullahalazimmmm...
    dok bagi ceramah ke hulur ke hilir bg motivasi tp perangai yg sebenar hampeh!mcmana la org nak percaya kat ustaz2 yg ada skang ni!?kerana nila setitik rosak susu sebelanga!cis..
    plg kesian..anak2!mmg hanj la kan dpt bpk mcm ni..da wat taik pastu lepas tangan..anak2 yg dpt kesan dia..cis!

    dan yg plg kesal..waheeda ni one of my close freind masa sekolah dulu!tak sangka siottt!

    BalasPadam
  2. salam,wahhh,br jek bc brite nie kat paper td,muehehehehehehhe...ermm tue lah,zaman skrg nie,mcm2x ade...smpai dh tak tau mne pihak yg betol dan mne pihak yg xbetul kan...sme2x lah berdoa utk kbhgiaan mereka

    BalasPadam
  3. uish..btulkah akhil khayy camni??terkejut bile bace story ni.
    berita xsemua boleh percaya bulat2,tp tak mustahil juga bnde ni ley jadi.ape2 pun kite tgk la nnt kebenaran kuar ke tak..

    BalasPadam
  4. bile punye pengakuan bini dier wat nie isma??dasar jantan sume same jer kan!!!hampeh

    BalasPadam
  5. ari ahad pagi,nasi lemak kopi o TV 9..sedih tau??knp ek jd mcm ni..??huhu..kesian mangsa keadaan.. :((

    BalasPadam

sila la komen..