Khamis, 28 Mei 2009

mana? kat nmane? di mana?

Amacam gempaq x tajuk n3 aku ari ni?xde la sebenarnya aku laki bini sekarang ni cari 2 benda yang di dapati ilang kat umah ni..sebenarnya dari ari selesa lagi aku cari,tapi sampai ari ni x jumpa2 lagik,

ntah kt mana aku pun x tau?first seluar baby kiko zafran,last pakai masa pg sepang goldcoast,pastu dh x pakai2..than tetiba masa nk bg zafran pakai ari ahad xjumpa..

kat mane ek?puas dh cari,bawah kusi meja,dlm handbag,dlm kete,dlm rak baju..tapi tak jumpa gak..misteri gak kehilangan seluar zafran nih..mana la peginyer kn?huhu..ni lah seluar yg ilang tu,

dan..satu lagi benda yg sedang ilang adalah remot astro yg original kt umah haku,ni ari rabu hubby aku perasan ilang..nasib ada 2 remot astro umah aku,kalo x susah gak main tekan2 kt dekoder..

aku pelik betul lah..hahah,dan setelah perbincangan di buat..suspek x lain dan x bukan..ialah..Z.A.F.R.A.N..ekek,sebab dia mmg suka main2 barang,kalo dia dlm walker lg la..semua dia seret jerk..pempers,moto scrambler,tudung aku..pastu seluar tecit babah dia yg baru angkat dr ampaian,huhu..kehulu hilir di bawaknya,sabo je ler..

so..jap lagi nk try lak cari kt kabinet dapur,bekas bawang,rak pinggan..mana la tau kot-kot ada kn?maklumlah..mamat ni suka main di dapur, :))

gambar di atas,adalah suspect sedang bersantai2 di atas katil..heheh..

sekian mekacih :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila la komen..