Ahad, 24 Mei 2009

Jln2 cari pasal kt Giant kinrara





Mlm sabtu dh boring giler,seminggu ddk umah x kemana2..so ajak hubby cari pasal kt giant kinrara,sbnrnya agenda utama aku nk mkn yong taou fu yg best kt food court situ,mmg jln2 cari pasal,xde beli ape yg berfaedah,,giant pun aku x msk..jln2 kt kedai2 luar yg banyak tu..suka sgt sbb skrg sale,brg semua half price..so layan je la aksi zafran dan terselit muka ibu yg dh tembam..(like ibu like son,nk merah gak tu..ekekk)huhu,harus diet nih :))




ini la brg ty x berfaedah yg aku beli tu,yg biru tu aku nk isi brg2 mandi aku kalo aku bergerak bermlm kemana2,sweet jerk..harga RM6 after diskaun RM3,yang pink tu bekas h.set+coin cun beg ni,harga RM9 tinggl RM4.50 dan yang bling2 tu RM10 tinggal RM5 shj,ni bekas alt mekup aku dlm handbeg aku yg besau tu,xde la berterabur sana-sini,kalo tgk real sgt sweet tau,hehe..pastu dlm beg biru tu ada getah ikt rambut RM2.50 tinggal RM1.25..total Rm13.75 shj..kalo xde less RM27 aku melayang2..hahah :))
~0~0~
Dlm pukul 9.45 pm baru kitorg ke food court,food court dh nk tutup..mat2 bangla sibuk ng susun meja +kerusi..sabo je la,tp aku buat dek jerk,aku mkn jerk slow2..uat x kisah,krg tercekik sup panas sape nk tanggungjwb?? :))
~0~0~
Dah kenyang apalg,blk la..nk tido.. :))

1 ulasan:

  1. uols ni dok mana ek??mcm dekat2 jerk dgn weols..hiks
    tak pernah makan kat foodcourt situ!

    BalasPadam

sila la komen..