Ahad, 10 Mei 2009

Hari sabtu kami sekeluarga pg temerloh lepak umah k.ngah aku..sebab nk pg kenduri sepapat aku kt felda jengka..on the way nk blk singgah Giant kinrara utk bekfes ngan beli barang zafran..

ini la hidangan bekfes kitorg,roast chiken rice?ditambah lak pukul 11.30am baru isi perut..so licin aku kerja kn nasi ayam tu..tinggal tulang jerk..sedap gak ar nasi ayam nih..

Lepas abis mkn nasi ayam,tetiba aku terpandang akak sebelah meja aku tgh mkn yong tou fu..aku ape lagik terus bangun ar beli yong tau fu gak..terliur beb nengok dia mkn,berasap2..huh..aku amik banyak gk la..tp RM4.40 jer rege nyer..murah kn??uuuiihh..sedap siot..rasa nk nagis je mkn..mmg best,kuah dia..sambal dia..semua sedap..huhu,nanak lg len kali..

Ini la wajah zafran dpt makan yong tou fu..,slamber je muka,panggil2 pun idak layan.. :)

Dah siap mkn2 kitorng masuk la Giant,cari barang zafran..ha..ini lah barang nyer..puting susu zafran, brand japlo,puting leper..aku mmg ajar dia guna puting ni,tanak puting lain tau mamat nih..aku try bg puting bulat..takde nk nyer,siap buat muka pelik kt haku.Puting japlo ni payah nk cari tau??kejap je sold out..,tu la dh alang2 ada,aku amik 4 pack = 8 biji puting..muahahah..dh la naik harga, dr RM6.80 skrg dh RM7.90,aku tgk barang2 baby semua dh naik harga..knp ek?ke kerajaan nk suruh ibu2 BF baby ek?ye la tu kot???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila la komen..