Khamis, 14 Mei 2009

Dah lama xde entry pasal msk2,so..dinner semalam aku msk tomyam ayam,msk yg simple2 jerk,nak uat tom yam campur udang+sotong semua tu xde..so buat ayam je la.

pastu uat ayam goreng kunyit utk zafran,ni mmg faberet zafran..ratah ayam jerk pun boleh,tapi babah dia suap ngan nasik.. :)

Sambal tempoyak ni khas utk diri aku sendirik..siap tumbuk lebih2 skit,msk dlm bekas wajik kenduri last week,ekekk..senang nk mkn len kali,xdela esbok bau tempoyak kn??

minum plak air tebu yang ditaopau di simpang umah nih,manis..sedap gitu :) berselera hubby aku makan,hehh..

dan ini nasi goreng kampung utk aku bekpes td,nk habis kn mlm td,dpt sepinggan,,aku mkn sorg je la,hubby aku pg keje awal ari ni,kejap je aku msk,x sampai 15 minit dh siap..mkn plak ngan sambal tempoyak smlm..peerrggh,sedap siut!!nmpk sgt kekampungan nasi goreng kampung ni,sbb ada ikn bilih ngan kangkung sajerkyg ado..dah mkn, kenyang sampai sekarang,maksudnye x pyh msk la ari ni..ekekek,

1 ulasan:

sila la komen..