Rabu, 13 Mei 2009

BuaH2aN

Adik-adik..hari ini kita belajar mengenal buah2an..ekekk,takde lah..saja nk nunjuk buah-buah yg hubby aku beli smlm..

~0~0~

Buah rambutan ni hubby aku beli khas utk aku,sbb mmg dia tau ni buah paling aku suka,last aku mkn rambutan ni,pagi pada 18/7/2008 bersamaan ari jumaat,heheh..hari aku bersalin kn zafran,lepas tu dlm pantang dah x boleh mkn,sgt mencabar ok?beranak musim buaha2an..dah lah masa tu buah manggis banyak giler,langsat,durian,sabor je la..x dpt mkn,tp durian boleh ar mkn..heheh,so sangat suka hati bila hubby bawa blk,ntah negeri mana musim buah skrg aku pun tak tau?thailang kot??

Mangga ni plak feberet hubby aku,dia mmg tiap2 kali miss je buah mangga kt umah aku ni mesti restok punyer ar..mmg sentiasa ada jerk,aku kadang2 jemu gak buah ni,kalo yang kulit hijau isi oren manis tu aku suka ar..apa ntah nama mangga tu lupa plak aku.. :)
"
"
dan last sekalik..
"
buah feberet zafran aqeel..
:
taraaa...

Huhu,zafran sgt menggemari buah anggur ok?kalo x bg mmg menangis tersedu-sedan la..hehe,aku layankn jerk,dh itu yg dia suke kn?buah ni pun mmg sentiasa ada dlm esbok ..kalo abis jerk,tgk ar..jap lg hubby mesti bw blk punyer..huhu,ank dia punye faberetkn?x leh miss ar..
itu saja buah2an utk ari ni...
"sekian,terima kacih..

1 ulasan:

  1. salam....meriahnya buah2an...elok tu...good for our health....meh la ke umah iela lak...kita tukar2 cite...

    BalasPadam

sila la komen..