Khamis, 7 Mei 2009

Aku Telah Di"TAG"

hehhh..sungguh aku tak sangka ada gak org yg sudi menge"Tag' aku..heheh,org yang aku maksudkan adalah,ieda..ekekk,oleh kerana ini adalah tag aku yang pertama..maka aku akan cuba jawab se'detail' yg boleh..
1. Apakah nama blog anda skarang dan kenapa anda memilih nama itu?
"My Happy Life"..aku pilih nama ni sebab hidup aku hari2 happy di samping anak+suami tersyg juga org2 sekeliling aku..agak jarang aku bersedih,yg aku ingat last aku nangis masa aku tgk citer korea "Love Story In Harvard"..(sgt sedih ok??)ekekek
2. Apakah link blog anda skarang dan bagaimana boleh timbul idea utk menamakan nya?
http://myhappylife2u.blogspot.com/ jawapan sama seperti soalan dia atas..sbb idup aku sgt happy (insya'allah berpanjagan :) aammiinnn!!)
3. Apakah method penulisan dalam blog anda?
sama mcm jawapan ieda,xde method2,apa yg terlintas kt pala otak,itu yang aku story..
4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
uiihh..xpernah..sayang k,sgt happy ber"blogging"
5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
pada aku aku suka baca blog ieda,dgr citer2 pasal family dia..pastu ada ada plak emel2 yg best2dia kopipes kt blog..eheh,tu yang best tu..sbb aku x dpt emel tu..
6. Senaraikan 7 orang yang anda akan tag.
Takde nk tag sesapa ..yanie pun ieda dh tag..ehehh,sbb mesti ramai yg dh uat kn??hheheh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila la komen..