Isnin, 25 Mei 2009

aduhai anak...


Begini lah rupanya decoder astro umah aku smlm setelah di kerjakan oleh zafran..huhu,sabor je lah,mula2 pandai tarik smart card je,alih2 semlam zafran jatuh kn decoder sekalik..haha,tergolek dog decoder tuh,eeeiii..geram betul..

dah jatuhkan tu,uat2 muka takut dtg kat aku..ekekkek,haruskh aku letak decoder ni ats TV?huhu..bior je lah,pandai2 la abah zafran fikir2 mcmane nk selamatkn decoder tuh..Macam2 si zafran nih,dh advance dh sekarang,main yg mencabar jerk..manjat tangga..buka kabinet dapur.. :))
~0~0~
Tp aku mmg kene sentiasa tgk2 zafran nih..bahaya kn?hermm..penat tol nk layan mamat nih..sungguh menguji kesabaran kadang2 ngan si zafran nih..
"Ya allah,Kau sabarknlah hati ku dlm mendidik dan menjaga anak ku ini..aminnn"

3 ulasan:

  1. Sabar!! Sabar!! Sabar!! hehehe... tu baru sorang ... kalau ramai cam MaMa ni?? Bayangkannnnnn.... heheheh

    BalasPadam
  2. ye lah mama,kene banyak sabo kn?hahah :))

    BalasPadam
  3. hamboii terrornye zhafran!Hiks

    sempat lagi tu amik pic pd masa kejadian..woohoo

    BalasPadam

sila la komen..