Isnin, 4 Mei 2009

1st May

Last week cuti hari buruh,kitorang balk ipoh..jumpa kak odah+ustaz kadir..(parents in low)..huhu,ari khamis ptg dh gerak dh..sampai senja maghribi la,aku kalo blk ipoh pesti nak kene pegi pekena mee kicap kt tepi lombong nuu..sedap woo..,pepagi jumaat dh bagun nak bekpes makan mee kicap..yg atas tu mee my hubby..
Yang ni plak kue tiow kicap aku..aku suka la mkn kt kedai ni,tepi lombong Kg.Sri Kinta,ipoh k..kalo korang dtg ipoh meh ar singgah sini..Kg ni belakang medan Kid je..(sesapa yg pernah lepak ipoh tau la nih!!)
Hari ahad pagi sebelum pg Jusco sekali lg aku mkn mee kicap kt sini..huhu,mesti akak kedai tu kata aku kemaruk mkn mee kicap..hehhe,
Ha..yg gebu2 ni utk zafran la..,amik pau kacang merah utk zafran,suka je dia mkn..bab2 mkn xpernah tolak k..gebu giler pau ni..best..

Yang ni plak som tam aku tapau kt tesco seksyen 18..sedap..tp x syok ar..mkn sorang2..my hubby x suka menda alah ni..tp best tau..pure org siam yg uat..huhu,next time leh belu lg..satu bungkus RM5..,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila la komen..