Isnin, 6 April 2009

SUSU Zafran

Ini ler susu yg zafran minum..,susu ni k.long aku yg suggest kn aku minum...sbb ank2 dia dua2 minum susu nih,so far aku tgk ank2 dia sihat,membesar dengan sempurna,aktif dan bijak..Utk seminggu satu kotak yg zafran minum..pastu dlm susu tu plak aku tambah plak nestum beras dr nestle..untuk zafran lg kenyang..(mak mentua suggest)..mesti korg tertanya2 knp x bg zafran susu bdn??hehe..sbnrnya kau bg gak susu bdn..sampai 6 bln.pastu dia mcm xnk..aku paksa2 gak dia..ttp tetap xnk..skrg aku try bg susu bdn,dia pg gigitnya t**** aku..huhu..perit tak terkata..so..bg susu formula je la..

Ni plak diapers zafran..skrg mcm dh xmuat size M..esk pg shoping tukar size L plak..huggies ni..mmg sejak lahir dh bg zafran pakai..pernah nk tukar pakai drypers masa boikot dulu..tp naik ruam..so,pakai je yg nih..hehhe..ok ar,zafran dh bising nk dukung tu..chioo..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila la komen..