Isnin, 27 April 2009


Menu semalam,dinner aku masak ikan bawal sweet&sour ngan daging+kacang panjang goreng..very2 simple.Sekarang ni aku malas betul nk masak..tgk la last week,aku x msk langsung,tapau je..xpun mkn kt luar..aku pun tak tau ape yang penat sangatnyer..tapi rasa x sedap badan jerk..hehhe,walaupun aku ni surirumah..,xpegi keje..penat gak tau..jaga zafran,ngemas umah,pastu kerjaya terbaru kami suami/isteri buat daging burger untuk supply kepada peniaga2 stall burger..huhu,homemade tau?manual semua..heheh,tp alhamdulillah..permintaan semakin tinggi,kalo dulu ada gak skip sehari dua baru buat semula daging burger,sekarang tiap2 malam kene buat..siang mmg aku xleh buat sbb ada pengacau kecik yg nk tolong sama (zafran aqeel)..mlm plak,gilir2 buat ngan hubby,nasib baik lah hubby sgt rajin nak tolong2..hu,Alhamdulillah..semoga rezeki kami sekeluarga dimurahkan selalu..aminnn!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila la komen..