Sabtu, 11 April 2009

LoVe sToRy iN H@RVaRd

Sekarang aku tgh layan citer korea yg bertajuk LoVe sToRy iN Harvard..citer ni dh lama..tp aku je yg x pernah tgk lg..Start hari selasa 8/4/09 aku mula tgk citer ni..citer ni ada 16 cd,aku tgk kt notebook je..my hubby nk tgk TV..citer ni sgt best dan seronok la..tp,nk ngabiskn citer ni banyak dugaan..dengan zafran nyer..dengan hubby nyer..keje 'pause'..kejap2 pause..heheh..tp aku selalu tgk waktu hubby aku pg keje la..bukan aper..aku tanak la dia tgk aku tangkap leleh tgk citer nih..sedih siut..dekat 18 kali aku nangis..hhhehe!!

Ni la watak utama dan watak penting dlm citer ni..ntah ape nama aku pun tak tau..tp sgt hansom dan cantik la!!

Ni la hero dan heroin..best giler berlakon..tgk la thn dpn kalo free aku nk tgk lg ar citer ni..huhu!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila la komen..