Ahad, 12 April 2009

Go-KaRt


Pg td kitorg kuar jln2 cari mkn kejap..so singgah la kt hentian rehat USJ lebuhraya ELITE kt litar go-kart..apalg tgk ada perlawanan go-kart la..kt situ aku rasa hampir tiap2 bln ada game..biasa lalu tgk2 je dr highway..ari ni tetiba rajin lak nk singgah sbb cuaca redup skit tu yg nk singgah tu..kalo x panas terik..ni je la gambr yg sempat aku amik..



Tp best tau tgk go kart ni..laju giler..masa aku dtg game go kart utk kanak2 punyer dh abis..sgt comel bdk2 tu..aku tgk mat salih pun ada gak..kiranya utk international kot..



Masa kitorg blah nk blk org dewasa punyer game..aku dgr org yg ckp tu sebut nama Mohd Amir..agaknyer dia la yg di kedudukan paling depan kot..wakil MALAYSIA..menang dpt RM30,000.00..harap2 biar la org MALAYSIA yg menangkan..AMINNN..!!



Ni la kitorg anak beranak..huhu!!zafran tgh boring dh nk blk rindu kt buaian..

P/S: Nnt nk dtg tgk lagi G0-Kart..laayyyaaannn!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila la komen..