Jumaat, 24 April 2009

Dah berapa hari aku tak update my entry,sgt busy la..layan zafran lg..uruskan customer yang nak beli kat "kedai baju iesma" . Alhamdulillah...banyak juga sold,dan nantikan stok baru sampai yang cantik-cantik dan murah2 shj,(x jual mahal-mahal ok?? :)
sila layan pic di bawah ye..!!


Korang tgk la zafran nih..,dia teramat2 la suka dengan dia punyer bakul susu..huhu,letak kat mane pun dia akan cuba sedaya upaya nak ambik,ni time pukul 11.45 pm udah nak naik masuk bilik tido,letak la bakul susu dia atas tangga kejap,nak bawa msk bilik.. tup tup aku tgk udah sampai anak aku sorg ni..huhu,jenuh nak ngejor nyer!!
BAhaya..bahaya..menjerit2 aku takut dia terlentang kebelakang..heheh,Aku x tau la apa yg dia minat sgt ngan bakul dia tuh..,kalo kt dlm bilik..bgn je tido..terus merangkak2 pegi ke bakul.."huhu,anak ibu sorg ni..ibu tau la tu bakul zafran..xde sapenyer nk amik.."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila la komen..