Ahad, 22 Mac 2009

weekend

Hari Ahad kitorg xde pegi mana-mana pun,just lepak2 tgk tv,b'internet..so ari ni aku msk!!utk sarapan aku uat cucur bilis..tp lupa nk amik pic sbb lapar sgt,kol 10 am baru sarapan..hhehhe,

Tengahari aku msk meehoon singapura,ye ke dh mcm meehon brunei dh..heheh?ok la..boleh le tuh.rasa pun ok gak,ye la..aku ni sbnrnya mane la reti benor msknyer..simple2 boleh la..(akibat masa ank dara mls msk dapur!!),sampai skrg pun kalo blk umah mak cik ani (mak aku),aku agak kureng ke dapur,tp kalo umah mak mentua,ke dapaur la gak jenguk2,tp tolon kupas bawang+potong sayur aje ler..yg lain my mak mentua ku yg sporting la buat.lgpun cik odah (mak mentua) mmg best msk..so aku tanak la spoil kan mskn mak mentua haku itu..hehehh!!

Utk minum ptg lak,tetiba hangin rajin aku dtg..heheh..maka terhasillah bubur jagung yg mmg peberet kitorg berdua.ala..aku uat simple aje,xde isi sagoo pun,manalah benda2 tu sume ada dlm kabinet umah aku ni..hheheh,ttp rupa2nya aku ni pandai gak msk bubur ni ye la 1st time uat..x manis sgt..suam2 jer.eeerrrmmm!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila la komen..